KudoZ home » German to Polish » Law (general)

Insolvenzantragsverfahren

Polish translation: Postępowanie upadłościowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Insolvenzantragsverfahren
Polish translation:Postępowanie upadłościowe
Entered by: polonica

07:50 Apr 4, 2008
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Leasing, Versicherung
German term or phrase: Insolvenzantragsverfahren
Insolvenzantragsverfahren ueber das Vermoegen der Fimra xxxxx
masz1
Postępowanie upadłościowe
Explanation:
Postępowanie upadłościowe wobec majątku firmy X

--------------------------------------------------
Note added at 3 дн23 час (2008-04-08 07:11:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://pl.wikipedia.org/wiki/Upadłość
W razie niewypłacalności dłużnika wszczyna się postępowanie upadłościowe, poza tym w pytaniu "über das Vermögen der Firma" - majątek Firmy jest objęty tym postępowaniem, natomiast wniosek mogła złożyć jak firma, tak i wierzycieli (nie ma tej informfacji w pytaniu).
Selected response from:

polonica
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2postępowanie dot. niewypłacalności wszczęte na wniosekkdrzyzga
4Postępowanie upadłościowepolonica


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
postępowanie dot. niewypłacalności wszczęte na wniosek


Explanation:
Patrz link


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Insolvenzverfahren
kdrzyzga
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  André Lindemann
2 days23 hrs

agree  klick
3 days21 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Postępowanie upadłościowe


Explanation:
Postępowanie upadłościowe wobec majątku firmy X

--------------------------------------------------
Note added at 3 дн23 час (2008-04-08 07:11:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://pl.wikipedia.org/wiki/Upadłość
W razie niewypłacalności dłużnika wszczyna się postępowanie upadłościowe, poza tym w pytaniu "über das Vermögen der Firma" - majątek Firmy jest objęty tym postępowaniem, natomiast wniosek mogła złożyć jak firma, tak i wierzycieli (nie ma tej informfacji w pytaniu).

polonica
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16