KudoZ home » German to Polish » Law (general)

umfassen

Polish translation: ...do ujęcia postanowienia w postaci jednolitego tekstu aktu założycielskiego.


07:33 Aug 4, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Law (general)
German term or phrase: umfassen
Der Bevollmächtigte ist überdies berechtigt, den Beschluß mit dem einheitlichen Text des Gründungsaktes umzufassen.
frytka
Polish translation:...do ujęcia postanowienia w postaci jednolitego tekstu aktu założycielskiego.
Explanation:
tak to widzę.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2...do ujęcia postanowienia w postaci jednolitego tekstu aktu założycielskiego.
Andrzej Lejman
3zmienic/zreformułowac/slormulowac inaczej/zmienic brzmienieRadson


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
...do ujęcia postanowienia w postaci jednolitego tekstu aktu założycielskiego.


Explanation:
tak to widzę.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 161

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cynkol: nie inaczej
15 mins

agree  Ewunia
23 hrs

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zmienic/zreformułowac/slormulowac inaczej/zmienic brzmienie


Explanation:
... do zmiany/zreformułowania postanowienia/decyzji przy uzyciu ujednoliconego tekstu aktu zalozycielskiego.

to moja propozycja.



Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 54