KudoZ home » German to Polish » Law/Patents

eine zu etwas erliegende Kopie

Polish translation: kopia złozona (przedłozona) do jakiejs sprawy


04:43 Nov 19, 2001
German to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
German term or phrase: eine zu etwas erliegende Kopie
Wie sich aus der zu AB093 erliegenden Kopie eines Notariataktes ergibt ....
kgas
Polish translation:kopia złozona (przedłozona) do jakiejs sprawy
Explanation:
w zasadzie zgoda z poprzednia odpowiedzia, choc byc moze chodziloby o:

jak wynika z kopii aktu notarialnego zlozonej (przedlozonej) do sprawy AB093 . . .

(patrz: http://www.stmk.gv.at/verwaltung/stla/publikat/vstla/vstla23...
Selected response from:

xxxslaw
Grading comment
Chyba to bedzie najwlasciwsze tlumaczenie. Dziekuje!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2kopia złozona (przedłozona) do jakiejs sprawyxxxslaw
2kopia przynalezna do czegosAnna Gebert


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kopia przynalezna do czegos


Explanation:
Kopia przynalezna, dolaczona albo nalezaca do ...
Wynikajac z kopii przynaleznej do AB093...
Jak wynika z kopii dolaczonej do ...

Anna Gebert

7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kopia złozona (przedłozona) do jakiejs sprawy


Explanation:
w zasadzie zgoda z poprzednia odpowiedzia, choc byc moze chodziloby o:

jak wynika z kopii aktu notarialnego zlozonej (przedlozonej) do sprawy AB093 . . .

(patrz: http://www.stmk.gv.at/verwaltung/stla/publikat/vstla/vstla23...


    Reference: http://www.stmk.gv.at/verwaltung/stla/publikat/vstla/vstla23...
xxxslaw
Grading comment
Chyba to bedzie najwlasciwsze tlumaczenie. Dziekuje!