KudoZ home » German to Polish » Law/Patents

Spurenmaterial

Polish translation: ¶lady


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Spurenmaterial
Polish translation:¶lady
Entered by: Alina Brockelt

12:17 May 25, 2003
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents / Kriminalistik
German term or phrase: Spurenmaterial
Dokument s±dowy:
"Untersuchung zum Zwecke des Abgleichs mit dem sichergestellten Spurenmaterial"
Alina Brockelt
slady
Explanation:
Badanie w celu porownania z zabezpieczonymi sladami.
Znaleziony link zdaje sie to potwierdzac.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 12:56:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Link ten potwierdza rowniez mikroslad Zbyszka.
Jednak moim zdaniem mikroslad to za malo, gdyz \"Spurenmaterial\" to nie tylko np. wlokna do badania na DNA, ale np. niedopalek papierosa albo mlotek itp., co wybiega poza kategorie \"mikro\".

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 16:22:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Slady nie sa koniecznie materialem dowodowym, gdyz aby byly dowody, musi byc proces itp. Slady sa przed dowodami i dopiero sie nimi staja - tak na chlopski (moj) rozum.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziękuje wszystkim !

Pozdrowienia

Alina
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Sorry za gafę - mam nadzieję, że mi to wszyscy wybaczą...
SATRO
3 +1slady
Jerzy Czopik
4mikrośladyZbigniew Balawender


Discussion entries: 2





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mikroślady


Explanation:
Jest na to sporo przykładąw w sieci.
Nie znalazłem natomiast "materiału mikrośladowego lub śladowego".

Pozdrawiam
Z



    Reference: http://www.ies.krakow.pl/turniej/test_1996_rok.doc
    Reference: http://www.amb.edu.pl/wydzialy/lekarski/Zaklad%20Medycyny%20...
Zbigniew Balawender
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 341

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
slady


Explanation:
Badanie w celu porownania z zabezpieczonymi sladami.
Znaleziony link zdaje sie to potwierdzac.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 12:56:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Link ten potwierdza rowniez mikroslad Zbyszka.
Jednak moim zdaniem mikroslad to za malo, gdyz \"Spurenmaterial\" to nie tylko np. wlokna do badania na DNA, ale np. niedopalek papierosa albo mlotek itp., co wybiega poza kategorie \"mikro\".

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 16:22:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Slady nie sa koniecznie materialem dowodowym, gdyz aby byly dowody, musi byc proces itp. Slady sa przed dowodami i dopiero sie nimi staja - tak na chlopski (moj) rozum.


    Reference: http://galaxy.uci.agh.edu.pl/Lists/gwk/gwk.1998-07
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Dziękuje wszystkim !

Pozdrowienia

Alina

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bozena Meske
18 hrs

41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Sorry za gafę - mam nadzieję, że mi to wszyscy wybaczą...


Explanation:
ODPOWIEDŹ JUŻ UKRYŁEM - KAJAM SIĘ STUKROTNIE... NIE MAM NIC NA SWOJE USPRAWIEDLIWIENIE...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Nie ma potrzeby usprawiedliwiania sie, a przyzanie sie do wlasnego bledu ... "Hut ab"
1 hr