KudoZ home » German to Polish » Law/Patents

Polizeipräsident

Polish translation: komendant policji miasta Berlina


10:20 Nov 7, 2003
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Polizeipräsident
Beweis: Schreiben des Polizeipräsidenten in Berlin vom....., Anlage XXX zum Schriftsatz der Beklagten vom...

U nas jest komendant glowny policji a u sasiadow?
Agnieszka Socha
Polish translation:komendant policji miasta Berlina
Explanation:
Raczej nie chodzi o komendanta głównego.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-07 10:24:03 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Główny\" sugerowałby Oberpolizmeistra krajowego.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję pięknie:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2komendant policji miasta Berlina
Andrzej Lejman
4komendant miejski policji
A_Lex


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
komendant policji miasta Berlina


Explanation:
Raczej nie chodzi o komendanta głównego.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-07 10:24:03 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Główny\" sugerowałby Oberpolizmeistra krajowego.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748
Grading comment
Dziękuję pięknie:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
25 mins

agree  Witold Raczynski
4 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
komendant miejski policji


Explanation:
lub jak wyżej;)
o ile się nie mylę, to jest jeszcze coś takiego, jak Polizeikommandant (od Polizeikommandatur - komenda policji)

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 345