KudoZ home » German to Polish » Law/Patents

anzeiger

Polish translation: skladajacy skarge


09:34 Dec 3, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
German term or phrase: anzeiger
anzeiger jako wnosz¹cy skargê do s¹du
bejbe
Polish translation:skladajacy skarge
Explanation:
Anzeiger nie wnosi skargi do sady, moze najwyzej zlozyc wniosek o sciganie lub o ukaranie, w zaleznosci od przestepstwa, ktore jest powodem jego skargi.
W Niemczech skarge (pozew lub wniosek) przed sadem wnosi odpowiednio Kläger lub Antragsteller.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1składający
Andrzej Lejman
4 +1skladajacy skarge
Jerzy Czopik


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
skladajacy skarge


Explanation:
Anzeiger nie wnosi skargi do sady, moze najwyzej zlozyc wniosek o sciganie lub o ukaranie, w zaleznosci od przestepstwa, ktore jest powodem jego skargi.
W Niemczech skarge (pozew lub wniosek) przed sadem wnosi odpowiednio Kläger lub Antragsteller.

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_Lex
1 hr

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
składający


Explanation:
zawiadomienie o przestępststwie

wnoszący
skargę / zażalenie

zaleznie od kontekstu

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3752

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_Lex
1 hr