KudoZ home » German to Polish » Law/Patents

Bauträgermaßnahmen

Polish translation: dzialania/projekty deweloperskie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bauträgermaßnahmen
Polish translation:dzialania/projekty deweloperskie
Entered by: james18

20:51 Dec 7, 2003
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Bauträgermaßnahmen
warunki umowy, coœ zwi¹zane z maklerem, poœrednictwem w podpisywaniu umowy, PIN gibt Möglichkeit über die Web-Seite auf jedwede Projektdaten der aktuelle angebotenen Bauträgermapnahmen zurückzugreifen.
james18
Poland
dzialania/projekty deweloperskie
Explanation:
Bauträger = deweloper (przez analogie z jezykiem angielskim)
Zakres dzialan szerszy niz w przypadku inwestora.
Selected response from:

Zbigniew Balawender
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3działania inwestorskie
Zbigniew Zawada
4dzialania/projekty deweloperskieZbigniew Balawender


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
działania inwestorskie


Explanation:
albo działania podejmowane (dosłownie jest oferowane, ale to nie za bardzo pasuje do kontekstu)przez inwestora.


Zbigniew Zawada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 509

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: ach, ten Papierdeutsch!
9 hrs

agree  SATRO
21 hrs

agree  Ewunia
1 day 16 hrs

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dzialania/projekty deweloperskie


Explanation:
Bauträger = deweloper (przez analogie z jezykiem angielskim)
Zakres dzialan szerszy niz w przypadku inwestora.



    Reference: http://forum.leo.org/archiv/2002_08/05/20020805170703t_en.ht...
Zbigniew Balawender
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 341
Grading comment
dziękuję