KudoZ home » German to Polish » Law: Patents, Trademarks, Copyright

Bildrechte

Polish translation: prawa autorskie do ilustracji


10:02 Aug 4, 2010
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Law: Patents, Trademarks, Copyright
German term or phrase: Bildrechte
Es geht um die Veröffentlichung eines Katalogs mit vielen Abbildungen. Die Bildredaktion soll dabei alle Bildrechte klären.
iza08
Polish translation:prawa autorskie do ilustracji
Explanation:
Bezpieczne i ogólne tłumaczenie na podstawie uwagi Sonji.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
To chyba w kontekscie katalogu najlepiej pasuje, DZIEKUJE
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4prawa autorskie do zdjęć
Mirosław Wagner
4prawa autorskie do ilustracji
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
prawa autorskie do zdjęć


Explanation:
prawa autorskie do zdjęć

Mirosław Wagner
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Rabus
48 mins
  -> dziękuję

agree  Przemysław Zakrzewski
1 hr
  -> dziękuję

agree  Eigenplane
1 hr
  -> dziękuję

agree  Sonja Stankowski: ewentualnie do ilustracji
2 hrs
  -> oczywiście, w zależności od kontekstu

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prawa autorskie do ilustracji


Explanation:
Bezpieczne i ogólne tłumaczenie na podstawie uwagi Sonji.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
To chyba w kontekscie katalogu najlepiej pasuje, DZIEKUJE