KudoZ home » German to Polish » Livestock / Animal Husbandry

Hundesport-Klub

Polish translation: Klub psich sportów

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Hundesport-Klub
Polish translation:Klub psich sportów
Entered by: xxxischell

17:00 Nov 21, 2006
German to Polish translations [PRO]
Livestock / Animal Husbandry
German term or phrase: Hundesport-Klub
Mitglied des Kynologenverbandes
xxxischell
Klub psich sportów
Explanation:
Określenie "psie sporty" ze stron czasopisma "Mój Pies"


Ściągawka z psiego sportu.

Agility - bieg po torze przeszkód ze slalomami, płotkami, tunelami (właściciel biegnie obok czworonoga).
Cani-cross - bieg ludzi opasanych smyczami i ciągniętych przez psy (trasa ok. 5–8 km).
Bikejoring – rajd, w którym człowiek jedzie na rowerze za biegnącym psem.
Skijoring – bieg na nartach biegowych za psem.
Flyball - bieg sztafetowy z piłką i przeszkodami. Biorą w nim udział dwie drużyny psów.
Selected response from:

Szymon Metkowski
Poland
Grading comment
THX
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Klub psich sportów
Szymon Metkowski
4Klub sportowy (psich zaprzęgów)
Yvonne Kuzminska


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Klub sportowy (psich zaprzęgów)


Explanation:
członek związku kynelogicznego

Yvonne Kuzminska
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Szymon Metkowski: nie tylko
3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Klub psich sportów


Explanation:
Określenie "psie sporty" ze stron czasopisma "Mój Pies"


Ściągawka z psiego sportu.

Agility - bieg po torze przeszkód ze slalomami, płotkami, tunelami (właściciel biegnie obok czworonoga).
Cani-cross - bieg ludzi opasanych smyczami i ciągniętych przez psy (trasa ok. 5–8 km).
Bikejoring – rajd, w którym człowiek jedzie na rowerze za biegnącym psem.
Skijoring – bieg na nartach biegowych za psem.
Flyball - bieg sztafetowy z piłką i przeszkodami. Biorą w nim udział dwie drużyny psów.

Szymon Metkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
THX

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick: tak, bo nie określono konkretnie jakich sportów
10 hrs
  -> dziękuję

agree  Crannmer
11 hrs
  -> dziękuję