KudoZ home » German to Polish » Management

vertragsrechtlich

Polish translation: na podstawie zobowiązań wynikających z umów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:vertragsrechtlich
Polish translation:na podstawie zobowiązań wynikających z umów
Entered by: rjz

18:32 Feb 23, 2006
German to Polish translations [PRO]
Management / Allianzen im Internet
German term or phrase: vertragsrechtlich
Die Kontakte können nach und nach vetragsrechtlich ausgeweitet werden, sodass das ursprüngliche Handelsunternehmen einzelne Geschäftsprozesse seiner Partner (innerhalb eingeräumter Kapazitäten und Kompetenzen) steuern darf.
iwona zzz
na podstawie zobowiązań wynikających z umów
Explanation:
wystaczyłoby: na podstawie umów
Selected response from:

rjz
Grading comment
Dziękuję, w tym kontekście bardziej pasuje chyba właśnie ta wersja.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3na podstawie zobowiązań wynikających z umówrjz
3na podstawie prawa umów
kocur


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
na podstawie prawa umów


Explanation:
prawo umów, np. uregulowane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2000 r. w sprawie wzoru rejestru postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone (Dz.U. z 2000 r. nr 62 poz. 723)



kocur
PRO pts in category: 7

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
na podstawie zobowiązań wynikających z umów


Explanation:
wystaczyłoby: na podstawie umów

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dziękuję, w tym kontekście bardziej pasuje chyba właśnie ta wersja.