Rückstand

Polish translation: niedobór

German to Polish translations [PRO]
Management / zarządzanie magazynem
German term or phrase: Rückstand
Termin pochodzi z tabeli (LAGERBESTAND), w której muszę deklarować stan magazynowy pierwszego dnia każdego miesiąca. Jest tam 5 kolumn i żadnego kontekstu:

LAGERBESTAND
Bestand / Rückstand / Versendbare / Meldebestand in Karton / Meldebestand in Stück
remir
Polish translation:niedobór
Explanation:
wydaje mi się być najbardziej zbliżonym terminem
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Mnie też ta propozycja wydaje się zgarbniejsza i dlatego tu przydzielam punkty. Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4braki
Versicherung
3 +1niedobór
Jerzy Czopik


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
niedobór


Explanation:
wydaje mi się być najbardziej zbliżonym terminem

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 32
Grading comment
Mnie też ta propozycja wydaje się zgarbniejsza i dlatego tu przydzielam punkty. Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewa Kargol: Ja też jestem za tą propozycją. http://portal.dfpug.de/dFPUG/Dokumente/Partner/AccountView/p...
7 days

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
braki


Explanation:
braki magazynowe

--------------------------------------------------
Note added at 4 Tage (2009-12-04 22:01:08 GMT)
--------------------------------------------------

ubytek

Versicherung
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish