KudoZ home » German to Polish » Marketing

Vorausverfugung

Polish translation: wg. z góry ustalonej listy


22:07 Dec 5, 2003
German to Polish translations [PRO]
Marketing
German term or phrase: Vorausverfugung
Mailings werden mit Vorausverfugung versendet. CRM Begriff
sebos
Polish translation:wg. z góry ustalonej listy
Explanation:
Tu chodzi o mailing więc ja to rozumiem w ten sposób, ale mogę się mylić...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2rozporządzenie uprzednie, z góryxxxkgas
2wg. z góry ustalonej listy
SATRO


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rozporządzenie uprzednie, z góry


Explanation:
rozporządzenie poprzedzające główne.

xxxkgas
PRO pts in pair: 5

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Brockelt: z góry
40 mins

neutral  SATRO: A jak to odniesiesz do Public Relations, czy co by tam nie znaczy³ ten dziwaczny skrót?? :)
47 mins

agree  Ewunia
1 day 8 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wg. z góry ustalonej listy


Explanation:
Tu chodzi o mailing więc ja to rozumiem w ten sposób, ale mogę się mylić...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Alina Brockelt: IMHO chodzi o to, ¿e rozporz±dzenie zosta³o wydane z góry, a nie, ¿e lista m. zosta³a z góry sprz±dzona, ale mogê siê myliæ ;-)
8 mins
  -> Tak ja w neutralu powy¿ej: A jak to odniesiesz do Public Relations, czy co by tam nie znaczy³ ten dziwaczny skrót?? :) PS. Ja te¿ siê nie upieram (chcia³em zasiaæ ziarno niepewnoœci) :)