KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Rückfragen

Polish translation: pytania i wątpliwości


11:25 May 23, 2005
German to Polish translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Rückfragen
bitte geben Sie bei Rückfragen usw. die Kommissionsnummer an
Lajla
Polish translation:pytania i wątpliwości
Explanation:
To taka moja standardowa formuła :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
dziekuje. Tobie i p. GC.
Przyda sie na przyszlosc. A teraz przeskocze na rosyjska strone...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pytania i wątpliwości
SATRO
4zapytaniaGrzegorz Cygan


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Rückfragen
pytania i wątpliwości


Explanation:
To taka moja standardowa formuła :)

SATRO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 313
Grading comment
dziekuje. Tobie i p. GC.
Przyda sie na przyszlosc. A teraz przeskocze na rosyjska strone...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik: Same pytania tez ok
4 mins
  -> Pewnikiem tak :)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Rückfragen
zapytania


Explanation:
w razie zapytan prosze podac ...


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=w+razie+zapyta%C5%84&btn...
Grzegorz Cygan
Native speaker of: Native in PolishPolish