Fassadenbefahranlage

Polish translation: pomost do obslugi fasady/elewacji

German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / lifts
German term or phrase: Fassadenbefahranlage
Die Maschine ist eine Fassadenbefahranlage und dient ausschließlich zum Transport von Bedienungspersonen, einschließlich Arbeitsgerät und Material für Arbeiten an bzw. in der Fassade.

Jak nazwaæ tego zwierza?
Jerzy Czopik
Germany
Polish translation:pomost do obslugi fasady/elewacji
Explanation:
IMO - jeżeli ma około 6 m długości i wisi na dwóch linach. Informacja od robotników, którzy pracują na czymś takim (nakładają izolację cieplną)
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1pomost do obslugi fasady/elewacji
Andrzej Mierzejewski
4podnośnik elewacyjny / pomostowy
Jacek Zukowski
2 -1winda (dźwig) do obsługi elewacji
bdasler


Discussion entries: 5





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pomost do obslugi fasady/elewacji


Explanation:
IMO - jeżeli ma około 6 m długości i wisi na dwóch linach. Informacja od robotników, którzy pracują na czymś takim (nakładają izolację cieplną)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 423

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: po adnotacji Jerzego sklaniam sie ku tej propozycji. Bedzie najbezpieczniejsza ;-)
3 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podnośnik elewacyjny / pomostowy


Explanation:
ja bym to tak nazwał, a jego funkcja wynika z dalszego opisu...



Jacek Zukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18

18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
winda (dźwig) do obsługi elewacji


Explanation:
znalazłem coś takiego po angielsku - Fassadenbefahranlage - facade cleaning and maintenance lift

pozdr.

bt

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 11 mins (2005-10-24 21:11:37 GMT)
--------------------------------------------------

zmalazłem stronę jednego z producentów tych ustrojstw, których, jak się okazuje, jest parę typów www.zarges.de. Jest tam też wersja angielska. pozdr. bt

bdasler
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Crannmer: za winde i za dzwig (o ile czesc zawieszona nie jest prowadzona miedzy sztywnymi prowadnicami)
7 hrs