KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Hubgabel

Polish translation: wozek paletowy


11:19 Oct 26, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Hubgabel
Der "Jumbo" Klapprahmen kann durch die speziell gefertigte Base mit einer Hubgabel transportiert werden.

dotyczy opisu wielkiej skladanej ramy do prezenacji plakatów, rama ta jest stojàca
sabetka
Polish translation:wozek paletowy
Explanation:
wozek paletowy (np. reczny)

z kontekstu wnioskuje, ze ta rame mozna wlasnie takim wozkiem tarnsportowac.

Przyklady wozkow paletowych ponizej

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 31 mins (2005-10-26 12:50:44 GMT)
--------------------------------------------------

Jesli autor tekstu pod kryptycznym wyrazeniem "Hubgabel" mial na mysli Gabelhubwagen, to odpowiednikiem bedzie wozek paletowy, jak powyzej.

Jesli mial na mysli Gabelstappler, to odpowiedzia bedzie podany ponizej przez Tomka wozek widlowy.

Jesli mial na mysli ogolne widly jako czesc podnosnika/wozka widlowego lub zawiesia do zurawia, to odpowiedzia beda widly podnosnika albo zawiesie widlowe zurawia.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
bardzo dziękuję wszystkim
punkty przydzielam osobie ktora odpowiedziała jako pierwsza
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wozek paletowy
Crannmer
3wozek widlowy
Tomasz Sieniuć


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wozek widlowy


Explanation:
chyba o to chodzi, jesli mowa o "Hubgabel".

Firma xxx oferuje kompleksowe rozwiazania logistyczne w zakresie składowania, transportu i komisjonowania towarów w nowoczesnym magazynie. Posiadamy:
wózki widłowe prowadzone dyszlem
wózki widłowe wysokiego składowania
czołowe akumulatorowe i spalinowe wózki widłowe
wózki widłowe do kompletacji i pojazdy systemowe
http://wozek-widlowy.jungheinrich-poland.com/


--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2005-10-26 11:53:56 GMT)
--------------------------------------------------

Wozek paletowy to tez wozek widlowy, wiec odpowiedz nr 1. moze byc poprawna.


Tomasz Sieniuć
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wozek paletowy


Explanation:
wozek paletowy (np. reczny)

z kontekstu wnioskuje, ze ta rame mozna wlasnie takim wozkiem tarnsportowac.

Przyklady wozkow paletowych ponizej

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 31 mins (2005-10-26 12:50:44 GMT)
--------------------------------------------------

Jesli autor tekstu pod kryptycznym wyrazeniem "Hubgabel" mial na mysli Gabelhubwagen, to odpowiednikiem bedzie wozek paletowy, jak powyzej.

Jesli mial na mysli Gabelstappler, to odpowiedzia bedzie podany ponizej przez Tomka wozek widlowy.

Jesli mial na mysli ogolne widly jako czesc podnosnika/wozka widlowego lub zawiesia do zurawia, to odpowiedzia beda widly podnosnika albo zawiesie widlowe zurawia.



    Reference: http://www.technilift.pl/html/produkty/paleciak_re.php
Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719
Grading comment
bardzo dziękuję wszystkim
punkty przydzielam osobie ktora odpowiedziała jako pierwsza