KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Anlagenbauer

Polish translation: tu: firma zajmujaca sie konstrukcja urzadzen i instalacji przemyslowych


12:53 Aug 2, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Entsorgung
German term or phrase: Anlagenbauer
"Den Auftrag für die Jubiläumsmaschine erteilte uns ein renommierter Anlagenbauer in Frankreich, mit dem die BRT seit vielen Jahren erfolgreich zusammenarbeitet, Vannier Manutention in Mesnil- Saint Nicaise."
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:tu: firma zajmujaca sie konstrukcja urzadzen i instalacji przemyslowych
Explanation:
tu: firma zajmujaca sie konstrukcja urzadzen i instalacji przemyslowych
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Producent maszyn i urządzeńJoanna Łuczka
4tu: firma zajmujaca sie konstrukcja urzadzen i instalacji przemyslowych
Crannmer
3konstruktor (maszyn)Michal Chmielewski


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
konstruktor (maszyn)


Explanation:
Jeśli w podanym kontekściei Anlage oznancza maszynę lub urządzenie to będzie to właśnie "konstruktor"

Michal Chmielewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: firma zajmujaca sie konstrukcja urzadzen i instalacji przemyslowych


Explanation:
tu: firma zajmujaca sie konstrukcja urzadzen i instalacji przemyslowych

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Producent maszyn i urządzeń


Explanation:
Producent maszyn i urządzeń

Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 106