KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Doppelwirkender Zylinder

Polish translation: silownik/cylinder dwustronnego działania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Doppelwirkender Zylinder
Polish translation:silownik/cylinder dwustronnego działania
Entered by: mlebiedzinska

18:18 Oct 21, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Hubeinheit - jednostka skokowa
German term or phrase: Doppelwirkender Zylinder
Termin z tej samej listy części zamiennych do jednostki skokowej. Produkt firmy Festo. Zastanawiam się, czy to jest to samo, co "siłownik tandem".
mlebiedzinska
silownik/cylinder dwustronnego działania
Explanation:
silownik/cylinder dwustronnego działania
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2silownik/cylinder dwustronnego działania
Crannmer
4siłownik podwójnego działaniaJoanna Łuczka


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
siłownik podwójnego działania


Explanation:
siłownik podwójnego działania

Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 106
Notes to answerer
Asker: Jednostka skokowa dziwna nazwa, to fakt. Tak sobie życzy tłumaczyć niem. Hubeinheit klient...


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
silownik/cylinder dwustronnego działania


Explanation:
silownik/cylinder dwustronnego działania

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: o toto właśnie je to
9 mins
  -> thx 8-)

agree  Witold Palka
1 day25 mins
  -> thx