Leckleitung

Polish translation: przewód przelewowy lub przewód powrotny (oleju)

German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / obrabiarka
German term or phrase: Leckleitung
brakuje mi polskiego odpowiednika, nie chodzi tu o instalację drenażową, bardziej o instalację powrotną oleju hydraulicznego do agregatu
adamek
Polish translation:przewód przelewowy lub przewód powrotny (oleju)
Explanation:
raczej przewód przelewowy, choć de facto są to przecieki z pompy np.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przewod przeciekowy
Crannmer
4przewód przelewowy lub przewód powrotny (oleju)
Jerzy Czopik


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przewód przelewowy lub przewód powrotny (oleju)


Explanation:
raczej przewód przelewowy, choć de facto są to przecieki z pompy np.


    Reference: http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&ie=UTF-...
Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 1019

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przewod przeciekowy


Explanation:
przewod przeciekowy

od pomp, wtryskiwaczy itp.

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2006-11-27 08:56:42 GMT)
--------------------------------------------------

przewod odprowadzenia przeciekow

http://www.proz.com/kudoz/1483386

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: to kalka z niemieckiego i IMO tylko jako taka istnieje w Polskim. Gugiel wywala dokładnie dwa trafienia na stronach tłumaczonych z włoskiego /// fajnie, kilka lat temu stłuczono mnie za takie przecieki po palcach :-((((
3 mins
  -> Ale przewod odprowadzenia przeciekow ma hitow znacznie wiecej :-) Tudziez referencje w moich papierowych zrodlach. Bylbym ostrozny z nazywaniem tego przelewowym. Überlauf- to cos innego, niz Leckleitung.

agree  Mariusz Wstawski: przeciekowy, odprowadzenia przeciekow (różne nazewnictwo w różnych firmach), nawet wyciekowy
31 mins
  -> thx