KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Radiallstellung

Polish translation: tu: ustawienie/polozenie (wozka skretnego) prostopadle do promienia zakretu


05:07 Mar 14, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Radiallstellung
zusätzliche mechanische Einrichtungen zur Radialstellung (z.B. Kreuzanker) sind aufgrund der vorhandenen Berührgeometrie der Infrastruktur erforderlich

Źródło: Lastenheft für 4ax Drehgestellwagen (Triebfahrzeuge)
MargaretM
Polish translation:tu: ustawienie/polozenie (wozka skretnego) prostopadle do promienia zakretu
Explanation:
tu: ustawienie/polozenie (wozka skretnego) prostopadle do promienia zakretu

dodatkowe uzadzenia zapewniajace (wlasciwe) polozenie wozkow skretnych prostopadle do promienia zakretu

czyli zapobiegajace meandrowaniu wozkow na zakretach

Byc moze jest wlasciwsze wyrazenie w zargonie kolejowym, ale wg przewertowanych dostepnych zrodel o zo znaczenie chodzi.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4promienowe ustawienie/ułożenie/pozycja/położenie
Andrzej Mierzejewski
3tu: ustawienie/polozenie (wozka skretnego) prostopadle do promienia zakretu
Crannmer


Discussion entries: 1





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
promienowe ustawienie/ułożenie/pozycja/położenie


Explanation:
wariantowo - w zależności od tego, czego dotyczy

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-03-14 12:08:40 GMT)
--------------------------------------------------

korekta: promieniowe

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 423

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tu: ustawienie/polozenie (wozka skretnego) prostopadle do promienia zakretu


Explanation:
tu: ustawienie/polozenie (wozka skretnego) prostopadle do promienia zakretu

dodatkowe uzadzenia zapewniajace (wlasciwe) polozenie wozkow skretnych prostopadle do promienia zakretu

czyli zapobiegajace meandrowaniu wozkow na zakretach

Byc moze jest wlasciwsze wyrazenie w zargonie kolejowym, ale wg przewertowanych dostepnych zrodel o zo znaczenie chodzi.


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719
Grading comment
Dziękuję!!!