KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

weiträumig absichern/absperren

Polish translation: ogrodzić zachowując duży odstęp


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:weiträumig absichern/absperren
Polish translation:ogrodzić zachowując duży odstęp
Entered by: Crannmer

17:11 Mar 26, 2007
German to Polish translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering / Sicherheitsmassnahmen
German term or phrase: weiträumig absichern/absperren
Brakuje mi tu zręcznego tłumaczenia słówka "weiträumig". "Szeroko/obszernie odgrodzić" - to jakoś tak zgrzyta. Z kolei "odgrodzć z zapasem" to moim zdaniem bardziej żargonowo.
nikodem
ogrodzic zachowujac duzy odstep
Explanation:
ogrodzic zachowujac duzy odstep (od inkryminowanych urzadzen)
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
O to, to! Dokladnie o cos takiego mi chodzilo...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ogrodzic zachowujac duzy odstep
Crannmer
3przestronnie
Jarek Kołodziejczyk


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przestronnie


Explanation:
Propozycja.

Wg mnie twoje propozycje wcale nie zgrzytają, ale nie znam kontekstu.

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ogrodzic zachowujac duzy odstep


Explanation:
ogrodzic zachowujac duzy odstep (od inkryminowanych urzadzen)

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719
Grading comment
O to, to! Dokladnie o cos takiego mi chodzilo...