KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Verteilerklappe

Polish translation: klapa rozdzielacza


16:03 Oct 27, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Holzindustrie
German term or phrase: Verteilerklappe
kontekst:
Funktion:
wahlweises Aufteilen des Materialflusses auf zwei Ausgänge.

I wyliczanka (bez opisów) zakresu dostawy:
Einlaufschacht aus Stahlblech
Auslaufschächte aus Stahlblech
Verteilerklappe mit Welle und Lager
(nie wiem, czy mogę nazwać to klapą rodzielającą)
Proszę o pomoc.
eklerka
Polish translation:klapa rozdzielacza
Explanation:
Z opisu wyraźnie wynika, że jest to kawał blachy na ułożyskowanym wałku.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Serdecznie Kolegom dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1klapa rozdzielacza
Andrzej Lejman
4 -1zawór rozdzielacza; zawór rozdzielający; rozdzielacz
Rafal Szubert


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
zawór rozdzielacza; zawór rozdzielający; rozdzielacz


Explanation:
Zawór rozdzielacza jest urządzeniem (elementem) sterującym energią sprężonego powietrza w układach pneumatycznych.


    Reference: http://www.oj.dk/Default.asp?ID=1968
Rafal Szubert
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Ja mam mnóstwo transporterów (produkcja zrębków drzewnych): http://www.bms-swb.de/docs/bms/foerder7.htm


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: dzwonią, ale nie w tym kościele
10 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
klapa rozdzielacza


Explanation:
Z opisu wyraźnie wynika, że jest to kawał blachy na ułożyskowanym wałku.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 307
Grading comment
Serdecznie Kolegom dziękuję!
Notes to answerer
Asker: Właśnie :-) Dzięki!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: albo rozdzielajaca/segregujaca/zwrotnicy/
8 mins