KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Ausgänge setzen

Polish translation: aktywować wyjścia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ausgänge setzen
Polish translation:aktywować wyjścia
Entered by: iwona zzz

19:36 Nov 4, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Service-Modul
German term or phrase: Ausgänge setzen
Durch Betätigung des Service-Buttons gelangen Sie in die Ansicht der Zentralen Ausgänge Z1. Hier können durch Drücken des Buttons neben der Button-Bezeichnung die kammerübergreifenden Ausgänge aktiviert oder deaktiviert werden. Wenn das Anzeigenfeld für Z1 rot unterlegt ist, können die Ausgänge nicht gesetzt werden, da der Betrieb der Anlage dies nicht zulässt. Die Ausgänge zu setzen ist nur bei grün unterlegtem Anzeigenfeld Z1 möglich. Die ge-setzten Ausgänge werden dann rot unterlegt.
iwona zzz
aktywować wyjścia
Explanation:
albo włączyć wyjścia, choć osobiście byłbym za aktywowaniem
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ustawiać wyjściakgas
3 +1aktywować wyjścia
Jerzy Czopik


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
aktywować wyjścia


Explanation:
albo włączyć wyjścia, choć osobiście byłbym za aktywowaniem

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 1019
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: tu tak, a w innych przypadkach "podać stan wysoki na wyjścia"
47 mins

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ustawiać wyjścia


Explanation:
To znaczy aktywować, albo dezaktywować, albo inaczej wlączać lub wyłączać, jak zresztą mówi się w tym samym tekscie.

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2008-11-05 12:19:27 GMT)
--------------------------------------------------

Odpowiedź na to pytanie zawarta jest w samym tekście: Ausgänge aktivieren oder deaktivieren. Nie chodzi więc tutaj o (tylko) samo aktywowanie.

kgas
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: to by bylo "einstellen"
16 mins