KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Rührorgan

Polish translation: mieszadło


03:39 Nov 7, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Instrukcja obslugi
German term or phrase: Rührorgan
To z instrukcji obsługi mieszalnika (Container-Rührwerk) ilustracji oczywiście brak, bo niby po co:

Rührorgane, die mit Gewindenaben auf der Rührwelle befestigt sind, können sich bei falscher Drehrichtung lösen, d.h. bei Drehrichtungskontrolle Rührorgan abnehmen. (...) Bei laufendem Rührwerk kann bei bestimmten Füllständen das Rührorgan auf die Flüssigkeitsoberfläche schlagen. Dies kann zu erheblichen Schwingungen bis hin zur Beschädigung der Rührwelle führen.
remir
Polish translation:mieszadło
Explanation:
jak na mój gust to po prostu mieszadło
Selected response from:

Fiolka
Grading comment
elementy pasuje mi do całości, dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2łopaty / końcówki / elementy robocze mieszadła
Andrzej Lejman
3 -1mieszadłoFiolka


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
mieszadło


Explanation:
jak na mój gust to po prostu mieszadło


    Reference: http://www.herbst-mischtechnik.de/ruehrwerkzeug_ruehrwerkzeu...
Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50
Grading comment
elementy pasuje mi do całości, dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: Dalej mamy Rührwerk - to jest właśnie mieszadło
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
łopaty / końcówki / elementy robocze mieszadła


Explanation:
Nie wiem, jak to do końca nazwać, bo musiałby być rysunek, jednak z całą pewnością mamy tutaj Rührwerk = mieszadło, Rührwelle = wał mieszadła i Rührorgane, = właściwe elementy powodujące efekt mieszania

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 307

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: elementy robocze mieszadła - bo tu IMHO o cale wirniki chodzi, ktorych lopaty czy koncowki sa tylko czesciami
1 hr

agree  Jerzy Czopik: yep
4 hrs