Fremdspannung

Polish translation: napięcie zewnętrzne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fremdspannung
Polish translation:napięcie zewnętrzne
Entered by: Andrzej Golda

19:26 Nov 19, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / przewody sterownicze
German term or phrase: Fremdspannung
W opisie do sterowania wentylatorów:
Steuerleitung unter Fremdspannung
Andrzej Golda
Poland
napięcie zewnętrzne
Explanation:
Podaje linka, gdzie można wyszukać taką frazę jak: sterowanie napięciem zewnętrzym.
Selected response from:

Radzisław Przybylski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4napięcie z obcych źródeł / napięcie obce
Crannmer
3napięcie zewnętrzne
Radzisław Przybylski


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
napięcie zewnętrzne


Explanation:
Podaje linka, gdzie można wyszukać taką frazę jak: sterowanie napięciem zewnętrzym.


    Reference: http://www.fonar.com.pl/audio/projekty/teoria/wzm8/wzm.htm
Radzisław Przybylski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: istnienie frazy nie jest gwarancją, ze dana fraza jest właściwą odpowiedzią na zdane pytanie
15 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
napięcie z obcych źródeł / napięcie obce


Explanation:
napięcie z obcych źródeł / napięcie obce

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1723




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search