KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

U-Scheibe und T-Träger

Polish translation: podkładka typu U i szyna/prowadnica o profilu T


19:45 Nov 26, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: U-Scheibe und T-Träger
Tekst techniczny, z branży klimatyzacyjnej. Obydwa terminy z katalogu produktów wentylacyjnych jako nazwy zbiorcze.

Proszę o pomoc!
Mariusz Kalata
Poland
Polish translation:podkładka typu U i szyna/prowadnica o profilu T
Explanation:
Dość trudne pytanie. Są to tylko moje prozycje. Przydałby się kontekst. Podaję pewne polskie źródło, które dotyczy tej branży. Mam nadzieję, że pomogłem.
Selected response from:

Radzisław Przybylski
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1podkładka i teownik
Natasza Szlufik
2podkładka typu U i szyna/prowadnica o profilu TRadzisław Przybylski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
podkładka typu U i szyna/prowadnica o profilu T


Explanation:
Dość trudne pytanie. Są to tylko moje prozycje. Przydałby się kontekst. Podaję pewne polskie źródło, które dotyczy tej branży. Mam nadzieję, że pomogłem.


    Reference: http://www.bioclimatic.pl/tekstylne_kanaly_powietrzne/czesci...
Radzisław Przybylski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

630 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
podkładka i teownik


Explanation:
U-Scheibe to skrót od Unterlegscheibe.


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Profilstahl
    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Unterlegscheibe
Natasza Szlufik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel Malorny
1375 days