KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Rampen- Rücklaufzeit

Polish translation: czas rampy zatrzymania


14:35 Nov 27, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Rampen- Rücklaufzeit
Das Aufheben des EIN- Befehls oder das Drücken der AUS-Taste (O) bewirkt, dass der Umrichter mit der eingestellten Rampen- Rücklaufzeit ausläuft
glidor
Poland
Polish translation:czas rampy zatrzymania
Explanation:
... powoduje zatrzymanie zgodnie z wprowadzonym/nastawionym czasem rampy zatrzymania / długością czasu rampy zatrzymania.


Terminy rampa rozruchu/zatrzymania, czas rampy itp. są dość powszechne i dobrze zrozumiale.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Bardzo dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4czas rampy zatrzymania
Crannmer
4...kończy prace zgodnie z ustaloną sekwencją czasową wyłączenia
Andrzej Lejman


  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...kończy prace zgodnie z ustaloną sekwencją czasową wyłączenia


Explanation:
Wszelkie złożenia z Rampen- są zawsze trochę kłopotliwe, bo sprytne słówko, do którego brak bezpośredniego odpowiednika.

Generalnie chodzi tutaj o to, że przekształtnik nie wyłącza się jak nożem uciął, lecz w ustawionym czasie obniża swoje parametry pracy od znamionowych do zera, tj. do wyłączenia.

Taki sposób wyłączenia zapobiega powstawaniu skoków napięcia i prądu, które w przeciwnym razie mogłyby spowodować zniszczenie układu.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 307

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czas rampy zatrzymania


Explanation:
... powoduje zatrzymanie zgodnie z wprowadzonym/nastawionym czasem rampy zatrzymania / długością czasu rampy zatrzymania.


Terminy rampa rozruchu/zatrzymania, czas rampy itp. są dość powszechne i dobrze zrozumiale.

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719
Grading comment
Bardzo dziękuję!