KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

sicherheitstellung

Polish translation: ustawienia bezpieczeństwa


12:52 Apr 3, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / equipment
German term or phrase: sicherheitstellung
anderung der sicherheitstellung

entluftet - blockiert


opis urz¹dzenia elektropneumatycznego
Krzysztof
Poland
Polish translation:ustawienia bezpieczeństwa
Explanation:
zmiana ustawień bezpieczeństwa
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki. Bardziej pasuje mi do kontekstu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pozycja bezpiecznaRadson
4ustawienia bezpieczeństwa
Andrzej Lejman


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ustawienia bezpieczeństwa


Explanation:
zmiana ustawień bezpieczeństwa

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 307
Grading comment
Dzięki. Bardziej pasuje mi do kontekstu.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pozycja bezpieczna


Explanation:
np. wlacznika, dzwigni.

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 106