KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

rückläufiger Trinkwasserverbrauch

Polish translation: spadające zużycie wody pitnej


19:58 Dec 7, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / sieci wod-kan
German term or phrase: rückläufiger Trinkwasserverbrauch
wtórne zużycie wody pitnej, wsteczny obieg ???
JEAdamczyk
Poland
Polish translation:spadające zużycie wody pitnej
Explanation:
nie ma nic wspólnego z obiegiem powrotnym, tylko z faktem, że zużycie wody pitnej w Niemczech spada, bo oszczędzamy
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4spadające zużycie wody pitnej
Jerzy Czopik
4malejące zużycie wody pitnej
Dariusz Rabus


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
spadające zużycie wody pitnej


Explanation:
nie ma nic wspólnego z obiegiem powrotnym, tylko z faktem, że zużycie wody pitnej w Niemczech spada, bo oszczędzamy

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 1019
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Dziękuję bardzo za podpowiedź, faktycznie pasuje do całości kontekstu.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Wstawski: zmniejszające się
9 mins
  -> samo się nie zmniejsza, więc nadal spadające

agree  nikodem
15 mins
  -> danke

agree  Sonja Stankowski
13 hrs

agree  Tamod
19 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
malejące zużycie wody pitnej


Explanation:
W moim odczuciu ładniejsze jest zużycie "malejące" niż "spadające".

Dariusz Rabus
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 226