KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Radnabenantrieb

Polish translation: napęd piasty koła


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Radnabenantrieb
Polish translation:napęd piasty koła
Entered by: biurotext

08:49 Dec 21, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Radnabenantrieb
Radnabenantrieb besteht aus:
einem Getriebe
einem Elektromotor
einer elektrischen Federkraftbremse
einem Antriebsrad
einem Inkrementalgeber
einem Drehkranzlager

Występuje w instrukcji obsługi automatycznego wózka transportowego
biurotext
napęd piasty koła
Explanation:
napędzający bezpośrednio piastę koła

Selected response from:

Mariusz Wstawski
Germany
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc. Klient zdecydował się na tę propozycję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1układ napędowy zintegrowany w piaście koła
Andrzej Mierzejewski
3napęd piasty koła
Mariusz Wstawski


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
napęd piasty koła


Explanation:
napędzający bezpośrednio piastę koła




    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Radnabenmotor
Mariusz Wstawski
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 249
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc. Klient zdecydował się na tę propozycję.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
układ napędowy zintegrowany w piaście koła


Explanation:
To znaczy wszystkie te elementy umieszczone wewnątrz piasty. Pewność niewysoka, ale istnieje taka możliwość.
Ja bym zapytał producenta, o co chodzi.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2010-12-21 11:53:17 GMT)
--------------------------------------------------

Link w odpowiedzi Mariusza potwierdza moją wersję.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 423

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
8 mins
  -> :-)