KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Anschlagwirbel

Polish translation: ogniwo obrotowe (wkręcane)


09:08 Dec 21, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Anschlagwirbel
Jest to jakiś element mocowania ładunku do żurawia
podaję link do wyników szukania obrazków w google:

http://www.google.pl/images?um=1&hl=pl&tbs=isch:1&&sa=X&ei=V...
biurotext
Polish translation:ogniwo obrotowe (wkręcane)
Explanation:
Proszę porównać z łączami.
Selected response from:

Eigenplane
Poland
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc. Myślę, że obie odpowiedzi są do zaakceptowania, jednakże klient wybrał właśnie tę odpowiedź.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ucho (nośne) obrotowe
Crannmer
5ogniwo obrotowe (wkręcane)Eigenplane


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ogniwo obrotowe (wkręcane)


Explanation:
Proszę porównać z łączami.


    Reference: http://www.plg.pl/News/exeConcrete/?id=25&print=print
    Reference: http://www.jdt.de/anschlagwirbel.html
Eigenplane
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 102
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc. Myślę, że obie odpowiedzi są do zaakceptowania, jednakże klient wybrał właśnie tę odpowiedź.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ucho (nośne) obrotowe


Explanation:
ucho (nośne) obrotowe

http://www.google.de/images?um=1&hl=de&tbs=isch:1&sa=1&q=uch...

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Rabus
3 hrs
  -> thx