KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Ölschlag

Polish translation: uderzenie hydrauliczne (olejowe)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ölschlag
Polish translation:uderzenie hydrauliczne (olejowe)
Entered by: Mariusz Wstawski

11:24 Sep 17, 2011
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Verdichter
German term or phrase: Ölschlag
Wenn größere Ölmengen nachgefüllt werden müssen, besteht Gefahr von Olschlägen.
In diesem Falle Ölrückführung überprüfen!
Mariusz Wstawski
Germany
uderzenie hydrauliczne (olejowe)
Explanation:
uderzenie hydrauliczne
w którym medium jest olej

Analogicznie do uderzenia hydraulicznego wodnego. Kawitacja olejowa też w pewnych warunkach ma miejsce w maszynach tłokowyh, ale to zupełnie inne zjawisko.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1uderzenie hydrauliczne (olejowe)
Crannmer
3kawitacja oleju
nikodem


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kawitacja oleju


Explanation:
Na skutek (niepożądanego) dostania się oleju do komory spalania. Patrz ponizsze linki:
http://www.mahle.com/C12570B3006C0D49/CurrentBaseLink/W27ENH...



    Reference: http://www.proz.com/kudoz/german_to_english/engineering_gene...
    Reference: http://www.corvetteforum.de/print.php?threadid=24152&page=1&...
nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 128

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  PiotrA: W sprężarkach nie ma komory spalania.
5 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
uderzenie hydrauliczne (olejowe)


Explanation:
uderzenie hydrauliczne
w którym medium jest olej

Analogicznie do uderzenia hydraulicznego wodnego. Kawitacja olejowa też w pewnych warunkach ma miejsce w maszynach tłokowyh, ale to zupełnie inne zjawisko.

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719
Grading comment
dziękuję za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PiotrA: Zdecydowanie tak.
48 mins
  -> Thx