KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

1m-Meßflächen-Schalldruck-Pegel

Polish translation: poziom ciśnienia akustycznego na powierzchni pomiarowej w odległości 1 m


21:53 Feb 11, 2012
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Akustik
German term or phrase: 1m-Meßflächen-Schalldruck-Pegel
Die Angaben hinsichtlich der arbeitsplatzbezogenen Lärmemission und des 1m-Meßflächen-Schalldruck-pegels beziehen sich auf EN 13023, DIN 45635, EN ISO 3744 bzw. EN ISO 3746 und EN ISO 11204.
Dariusz Prochotta
Germany
Polish translation:poziom ciśnienia akustycznego na powierzchni pomiarowej w odległości 1 m
Explanation:
... od źródła dźwięku/hałasu.
Chyba w ten sposób - umiarkowana pewność.
Na podstawie http://akustyczny.pl/kompendiumwiedzy/115-decybel3
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dzięki, dokładnie tak to rozumiem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2poziom ciśnienia akustycznego na powierzchni pomiarowej w odległości 1 m
Andrzej Mierzejewski
4 -11m-poziom ciśnienia akustycznego na powierzchni
eslownik


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
1m-poziom ciśnienia akustycznego na powierzchni


Explanation:
Spójrz na żródła, było już to tłumaczone dla ustaleń norm CE.


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=de&ihmlang=...
    Reference: http://eslownik.eu/wordnc/25433
eslownik
Poland
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: 1m-poziom - co to znaczy?//Po polsku nie wyrażamy się tak, jak napisałeś.
2 hrs
  -> odległość kolego - w metrach wyrażamy odległość, a 1 m jak sam poniżej trafnie napisałeś aż 1 metr ;))))

disagree  Dariusz Rabus: Cosik nie po naszemu! Cosik - trzeba szukać w słownikach gwary góralskiej.
7 hrs
  -> Panie Dariuszu próbowałem cosik wynaleźć w słownikach D_PL_D i nic. Cosik to po waszemu ;) żródło: http://www.sjp.pl/cosik

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
poziom ciśnienia akustycznego na powierzchni pomiarowej w odległości 1 m


Explanation:
... od źródła dźwięku/hałasu.
Chyba w ten sposób - umiarkowana pewność.
Na podstawie http://akustyczny.pl/kompendiumwiedzy/115-decybel3

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 423
Grading comment
Dzięki, dokładnie tak to rozumiem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Rabus
1 hr
  -> :-)

agree  nikodem
3 hrs
  -> :-)