KudoZ home » German to Polish » Medical: Dentistry

Langzeitprovisorium

Polish translation: Tymaczasowe uzupełnienie członu mostu (na długi czas)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Langzeitprovisorium
Polish translation:Tymaczasowe uzupełnienie członu mostu (na długi czas)
Entered by: masz1

11:42 Feb 20, 2009
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry / PROTETYKA
German term or phrase: Langzeitprovisorium
Krankenversicherung Formular: Langzeitprovisorium Brückenglied
masz1
Uzupełnienie tymczasowe na długi czas
Explanation:
Tymczasowe uzupełnienie członu mostu (na długi czas)
Selected response from:

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uzupełnienie tymczasowe długoterminoweEwa Ganowicz, DDS, PhD
4Uzupełnienie tymczasowe na długi czas
Jarek Kołodziejczyk


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Uzupełnienie tymczasowe na długi czas


Explanation:
Tymczasowe uzupełnienie członu mostu (na długi czas)

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 139

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzupełnienie tymczasowe długoterminowe


Explanation:
Ew. uzupełnienie tymczasowe długoczasowe, w piśmiennictwie spotykane nawet częściej, chociaż osobiście nie lubię tej wersji ze względu na powtórzenie -czasowe -czasowe

Ewa Ganowicz, DDS, PhD
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8