KudoZ home » German to Polish » Medical: Health Care

wiederbestellen

Polish translation: zgłosić się ponownie (do lekarza)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:wiederbestellen
Polish translation:zgłosić się ponownie (do lekarza)
Entered by: Wojciech Nowicki

21:27 Mar 12, 2008
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / Entlassungsbericht
German term or phrase: wiederbestellen
Die Patientin ist bei Auftreten von Komplikationen sofort wiederbestellt.

W przypadku wystąpienia komplikacji pacjent powinien natychmiast wrócić do szpitala?
Wojciech Nowicki
zgłosić się ponownie (do lekarza)
Explanation:
To zdanie jest moim zdaniem niepoprawne pod względem gramatycznym. Powinno być:
Die Patientin ist bei Auftreten von Komplikationen sofort wiederzubestellen.

.... powinna natychmiast zgłosić się ponownie do lekarza/szpitala

--------------------------------------------------
Note added at 56 Min. (2008-03-12 22:23:56 GMT)
--------------------------------------------------

lub: ...powinna zostać ponownie wezwana do lekarza
Selected response from:

Magdalena Sorgenfrey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jest proszona o natychmiastowe zgloszenie siegrosik
3 +1zgłosić się ponownie (do lekarza)
Magdalena Sorgenfrey


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zgłosić się ponownie (do lekarza)


Explanation:
To zdanie jest moim zdaniem niepoprawne pod względem gramatycznym. Powinno być:
Die Patientin ist bei Auftreten von Komplikationen sofort wiederzubestellen.

.... powinna natychmiast zgłosić się ponownie do lekarza/szpitala

--------------------------------------------------
Note added at 56 Min. (2008-03-12 22:23:56 GMT)
--------------------------------------------------

lub: ...powinna zostać ponownie wezwana do lekarza

Magdalena Sorgenfrey
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick
18 hrs
  -> dzieki!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jest proszona o natychmiastowe zgloszenie sie


Explanation:
w przypadku wystapienia komplikacji pacjentka jest proszona o natychmiastowe zgloszenie sie

grosik
Native speaker of: Native in PolishPolish