KudoZ home » German to Polish » Medical: Pharmaceuticals

MONATSPACKUNG

Polish translation: kuracja miesięczna


14:04 May 16, 2005
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
German term or phrase: MONATSPACKUNG
preparat na w³osy, czy kuracja miesiêczna mo¿e zastêpowaæ to sformu³owanie?
justyna7sm
Polish translation:kuracja miesięczna
Explanation:
tak, takie okre¶lenie brzmi dobrze
porównaj strony opisuj±ce inne preparaty
np. tu http://zielarnia.bazarek.pl/
Selected response from:

A_Lex
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kuracja miesięczna
A_Lex
5kuracja miesiecznarometranslation
3opakowanie wystarczaj±ce na miesi±c kuracjirjz


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Monatspackung
opakowanie wystarczaj±ce na miesi±c kuracji


Explanation:
.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kuracja miesięczna


Explanation:
tak, takie okre¶lenie brzmi dobrze
porównaj strony opisuj±ce inne preparaty
np. tu http://zielarnia.bazarek.pl/

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
178 days

agree  leff
178 days

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kuracja miesieczna


Explanation:
opakowanie miesieczne niezgrabnie brzmi stylistycznie. kuracja nadaje pozywnego odcienia znaczeniowego /jesli chodzi rzeczywiscie o preparat, ktory ma za zadanie leczyc/kurowc cokolwiek/, a opakownie sluzy takze reklamie, jest czescia copy

rometranslation
Italy
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): rjz