KudoZ home » German to Polish » Medical

Stückliste

Polish translation: lista części


10:32 Jan 8, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
Medical / Planung
German term or phrase: Stückliste
So wie eine klassische Stückliste den Bedarf an Komponenten zeigt, stellt eine Kapazitätsstücklisten den Kapazitätsbedarf dar.
Piotr
Polish translation:lista części
Explanation:
po prostu?
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wykaz części (np. wyrobu)
Piotr Hasny
3lista części
Pawel Czernecki


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lista części


Explanation:
po prostu?

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 52

2841 days   confidence: Answerer confidence 5/5
wykaz części (np. wyrobu)


Explanation:
często stosowany termin przy zapytaniach technicznych, do których dołączona jest dokumentacja w formie rysunków oraz właśnie wykazy części, z których wykonany jest detal bądź wchodzących w skład danego zespołu

Piotr Hasny
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 456