KudoZ home » German to Polish » Medical

individuelle Befestigung der Bandage

Polish translation: niżej


15:53 Jan 25, 2004
German to Polish translations [Non-PRO]
Medical
German term or phrase: individuelle Befestigung der Bandage
Ist individuelle Befestigung der Bandage gegeben? - opaski uciskowe-produkty rehabilitacyjne
bejbe
Polish translation:niżej
Explanation:
A mi się wydaje (wnioskując z kontekstu poprzednich i następnych pytań), że ty chodzi o:
możliwość indywidualnego mocowania / zakładania bandaża,
a nie o to, czy ZOSTAŁ on tak założony...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
dokładnie o to chodziło:) dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2czy bandaż założono z uwzględnieniem indywidualnych wymagań / potrzeb?
Andrzej Lejman
3niżej
SATRO


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
czy bandaż założono z uwzględnieniem indywidualnych wymagań / potrzeb?


Explanation:
Trudno na podstawie zdania wyrwanego z kontekstu jednoznacznie odpowiedzieć, ale taka chyba była intencja

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bozena Meske
23 mins

agree  Ewunia
1 day2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
A mi się wydaje (wnioskując z kontekstu poprzednich i następnych pytań), że ty chodzi o:
możliwość indywidualnego mocowania / zakładania bandaża,
a nie o to, czy ZOSTAŁ on tak założony...


SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357
Grading comment
dokładnie o to chodziło:) dziękuję!