KudoZ home » German to Polish » Medical (general)

nicht adaptierbare Wundraender

Polish translation: krawędzie rany nie daj±ce się zbliżyć do siebie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:nicht adaptierbare Wundraender
Polish translation:krawędzie rany nie daj±ce się zbliżyć do siebie
Entered by: Karolina Gajkowska

11:43 May 16, 2005
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: nicht adaptierbare Wundraender
opis rany postrza³owej - rany wlotowej.
Karolina Gajkowska
krawędzie rany nie daj±ce się zbliżyć do siebie
Explanation:
zwykle podaje się jako adaptierbar ~ Adaptation/Adaption - wenn man etwa Wundränder operativ aneinanderfügt.
Selected response from:

rjz
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4krawędzie rany nie daj±ce się zbliżyć do siebierjz
3krawedzie rany nie dajace sie zaadaptowaciceblue


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krawędzie rany nie daj±ce się zbliżyć do siebie


Explanation:
zwykle podaje się jako adaptierbar ~ Adaptation/Adaption - wenn man etwa Wundränder operativ aneinanderfügt.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 66
Grading comment
dzieki

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
krawedzie rany nie dajace sie zaadaptowac


Explanation:
ale moze ktos znajdzie co lepszego


    Reference: http://zatoka.icm.edu.pl/acclin/vol_2_issue_2/acclin_6_08zda...
iceblue
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27