KudoZ home » German to Polish » Medical (general)

Nothilfepass

Polish translation: (osobista) karta pomocy / karta ICE


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Nothilfepass
Polish translation:(osobista) karta pomocy / karta ICE
Entered by: Crannmer

13:35 Nov 15, 2008
German to Polish translations [PRO]
Medical (general)
German term or phrase: Nothilfepass
Mam to w wykazie pojęć, więc przydałoby się kurz und bündig.
JEst to dokument, na którym podana jest np. grupa krwi, zażywane leki itp.
Agiks
(osobista) karta pomocy / karta ICE
Explanation:
(osobista) karta pomocy / karta ICE

i jeszcze kilka innych

--------------------------------------------------
Note added at 18 Min. (2008-11-15 13:54:05 GMT)
--------------------------------------------------

Z kartą ICE możesz pomóc sobie i ratownikom
5 Mar 2008 ... PCK propaguje ideę noszenia przy sobie karty ICE z informacjami o tym, kogo powiadomić w nagłym wypadku. Bydgoscy lekarze idą dalej: ...
miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,87205,4991984.html

Bądź przygotowany

Grupy Ratownictwa lub Grupy Pomocy. Humanitarnej sprawdź na. www.pck.org.pl. Więcej informacji na temat jak być. przygotowanym i co robić w sytuacji ...
www.pck.org.pl/ice/ice_druk.pdf - Ähnliche Seiten

ICE czyli pomoz pomoc sobie
25 Wrz 2007 ... Kroluje swieta naiwnosc, czyli niesmiertelniki, karty a nawet tatuaze. ... Temat : Re: ICE czyli pomoz pomoc sobie + up/down grade :) ...
grupy.scigacz.pl/ICE,czyli,pomoz,pomoc,sobie,2,453408,2007_09.html

Karta ICE może uratować życie - Wiadomości - Społeczeństwo ...

6 Lis 2008 ... Informacje zawarte na karcie mogą uratować życie lub ułatwić ratownikom udzielenie pomocy w nagłym wypadku. Karta ICE jest dokumentem, ...
wiadomosci.polska.pl/spoleczenstwo/article,Karta_ICE_moze_uratowac_zycie,id,353598.htm

» blog.chwedziak.pl » Karta ICE - pierwsze wrażenia!
- [ Diese Seite übersetzen ]
24 Wrz 2008 ... W końcu otrzymałem pocztą zamówioną kartę ICE z numerami telefonu, ... trzy numery, na drugiej stronie wskazówka odnośnie pierwszej pomocy. ...
blog.chwedziak.pl/2008/09/24/karta-ice-pierwsze-wrazenia/


W nagłym wypadku - karta ICE - Wiadomości24

20 Wrz 2008 ... Karta ICE - "In Case of Emergency" może uratować życie lub ułatwić ratownikom udzielenie pomocy w nagłym wypadku. Małgorzata Szukała z PCK ...
www.wiadomosci24.pl/artykul/w_naglym_wypadku_karta_ice_7658...






999.lca.pl :: Zobacz temat - Z KARTĄ I-C-E BEZPIECZNIEJ

Ogólnopolska akcja na rzecz bezpieczeństwa Polaków „Z KARTĄ I-C-E BEZPIECZNIEJ” Każdego dnia ktoś potrzebuje naszej pomocy lub my potrzebujemy jej sami ...
www.999.lca.pl/forum/viewtopic.php?t=773

usw usf
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Jak widzę, najbardziej popularne. Wielkie dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5(osobista) karta pomocy / karta ICE
Crannmer
3karta ratunkowa
Renata Gulde


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
(osobista) karta pomocy / karta ICE


Explanation:
(osobista) karta pomocy / karta ICE

i jeszcze kilka innych

--------------------------------------------------
Note added at 18 Min. (2008-11-15 13:54:05 GMT)
--------------------------------------------------

Z kartą ICE możesz pomóc sobie i ratownikom
5 Mar 2008 ... PCK propaguje ideę noszenia przy sobie karty ICE z informacjami o tym, kogo powiadomić w nagłym wypadku. Bydgoscy lekarze idą dalej: ...
miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,87205,4991984.html

Bądź przygotowany

Grupy Ratownictwa lub Grupy Pomocy. Humanitarnej sprawdź na. www.pck.org.pl. Więcej informacji na temat jak być. przygotowanym i co robić w sytuacji ...
www.pck.org.pl/ice/ice_druk.pdf - Ähnliche Seiten

ICE czyli pomoz pomoc sobie
25 Wrz 2007 ... Kroluje swieta naiwnosc, czyli niesmiertelniki, karty a nawet tatuaze. ... Temat : Re: ICE czyli pomoz pomoc sobie + up/down grade :) ...
grupy.scigacz.pl/ICE,czyli,pomoz,pomoc,sobie,2,453408,2007_09.html

Karta ICE może uratować życie - Wiadomości - Społeczeństwo ...

6 Lis 2008 ... Informacje zawarte na karcie mogą uratować życie lub ułatwić ratownikom udzielenie pomocy w nagłym wypadku. Karta ICE jest dokumentem, ...
wiadomosci.polska.pl/spoleczenstwo/article,Karta_ICE_moze_uratowac_zycie,id,353598.htm

» blog.chwedziak.pl » Karta ICE - pierwsze wrażenia!
- [ Diese Seite übersetzen ]
24 Wrz 2008 ... W końcu otrzymałem pocztą zamówioną kartę ICE z numerami telefonu, ... trzy numery, na drugiej stronie wskazówka odnośnie pierwszej pomocy. ...
blog.chwedziak.pl/2008/09/24/karta-ice-pierwsze-wrazenia/


W nagłym wypadku - karta ICE - Wiadomości24

20 Wrz 2008 ... Karta ICE - "In Case of Emergency" może uratować życie lub ułatwić ratownikom udzielenie pomocy w nagłym wypadku. Małgorzata Szukała z PCK ...
www.wiadomosci24.pl/artykul/w_naglym_wypadku_karta_ice_7658...






999.lca.pl :: Zobacz temat - Z KARTĄ I-C-E BEZPIECZNIEJ

Ogólnopolska akcja na rzecz bezpieczeństwa Polaków „Z KARTĄ I-C-E BEZPIECZNIEJ” Każdego dnia ktoś potrzebuje naszej pomocy lub my potrzebujemy jej sami ...
www.999.lca.pl/forum/viewtopic.php?t=773

usw usf

Crannmer
PRO pts in category: 116
Grading comment
Jak widzę, najbardziej popularne. Wielkie dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Renata Gulde: Ok. Moja propozycja odpada w przedbiegach :))
28 mins
  -> thx :-)

agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher: karta ICE, ostatnio tak tlumaczylam
5 hrs
  -> thx

agree  Tamod: jak najbardziej
7 hrs
  -> thx

agree  klick
1 day5 hrs
  -> thx

agree  Grażyna Lesińska: mam w komórce wpisane hasło ICE +odpowiedni numer telefonu, kogo powiadomić
1 day19 hrs
  -> thx :-)