KudoZ home » German to Polish » Medical (general)

Dranginkontinenz

Polish translation: inkontynencji parcia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Dranginkontinenz
Polish translation:inkontynencji parcia

17:29 Aug 23, 2014
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2014-08-27 17:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: Dranginkontinenz
In einem ärztlichen Attest: Harninkontinenz als Dranginkontinenz.

Mehr Kontext habe ich leider nicht.
Alicja Bloemer
inkontynencji parcia
Explanation:
Inkontynencja u mężczyzn - TENA
www.tena.pl/...inkontynencji/...inkontynencji/inkonty...
Translate this page
Celem jest przerwanie cyklu częstotliwości oddawania moczu, ograniczenie popędliwości pęcherza i wyeliminowanie inkontynencji parcia. Pomocy przy takich ...
Selected response from:

liz askew
United Kingdom
Grading comment
Thank you very much!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4naglące nietrzymanie moczu/ nietrzymanie moczu z parcia/ parć naglącychJacekKonopka
3 +1inkontynencji parcializ askew


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
inkontynencji parcia


Explanation:
Inkontynencja u mężczyzn - TENA
www.tena.pl/...inkontynencji/...inkontynencji/inkonty...
Translate this page
Celem jest przerwanie cyklu częstotliwości oddawania moczu, ograniczenie popędliwości pęcherza i wyeliminowanie inkontynencji parcia. Pomocy przy takich ...

liz askew
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thank you very much!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarek Kołodziejczyk: nietrzymanie moczu z parcia
1 hr

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
naglące nietrzymanie moczu/ nietrzymanie moczu z parcia/ parć naglących


Explanation:
Dranginkontinenz = urge (urinary) incontinence
http://www.dict.cc/english-german/urge incontinence UI.html

Also- auch: nietrzymanie moczu z naglących parć/ spowodowane parciami naglącymi

http://szpitalmazovia.pl/?page_id=133


Example sentence(s):
  • Naglące nietrzymanie moczu - wywołane autonomicznymi, niezależnymi od woli ... z towarzyszącym naglącym nietrzymaniem moczu (urge incontinence).
  • Nietrzymanie moczu z naglącym parciem spowodowane jest nieprawidłową i nadmierną aktywnością mięśni pęcherza. Występuje, często bardzo silna,

    Reference: http://www.medonet.pl/dolegliwosci,dolegliwosci-profil,15776...
    Reference: http://www.surkont.pl/nietrzymanieMoczu.php
JacekKonopka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 71