KudoZ home » German to Polish » Medical (general)

Schlauchset

Polish translation: zestaw przewodów elastycznych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schlauchset
Polish translation:zestaw przewodów elastycznych
Entered by: Iwona Domanska

16:44 Dec 7, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical (general) / Medical
German term or phrase: Schlauchset
Das Schlauchset verbindet Flüssigkeitsbehälter mit der Irrigationspumpe und passenden Spüleinrichtungen, z.B. Endoskopen
Iwona Domanska
Poland
zestaw przewodów elastycznych
Explanation:
:) W niektórych (nie zawsze!!) przyadkach taki wężyk nazywa się kateterem, ale Niemcy piszą wtedy Catheter...

HTH
Stasek
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zestaw przewodów elastycznych
SATRO
5zestaw rurek
Ewunia


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zestaw przewodów elastycznych


Explanation:
:) W niektórych (nie zawsze!!) przyadkach taki wężyk nazywa się kateterem, ale Niemcy piszą wtedy Catheter...

HTH
Stasek

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Katheter, ale poza tym zgoda
9 mins
  -> A to ju¿ zale¿y u Brauna wystêpuje czacami przez "C" a czasami przez "K"... :) Dzieki za wsparcie - asante

agree  mariamik: lekarz mówi, ¿e raczej zastaw przewodów ³¹cz¹cych - nie ma powodów, by okreœlaæ ich w³aœciwoœci, nawet s³owo ³acz¹cych jest dodatkowym uzupe³nieniem. Kateter to inna historia (kateter siê wprowadza w coœ)
3 hrs
  -> Specjalnie dla Ciebie dziêkujê w jêzyku (narzeczu) Urdu - shukria!!

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zestaw rurek


Explanation:

( propozycja )
Za słownikiem medycznym i technicznym:

Schlauch: rurka ( giętka), tuba, wąż gumowy;
Set( ang.) : zespół, zestaw, komplet, zbiór

Ewunia
Poland