KudoZ home » German to Polish » Medical (general)

AHB-Anteil

Polish translation: terapia po zakończeniu leczenia


21:27 Feb 21, 2005
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: AHB-Anteil
nicht bei kliniken ohne AHB-Anteil
to - niestety - caly kontekst, chodzi o tabelke w ktorej wymienione sa wymagania, ktore spelniac musza sanatoria
Bozena Meske
Polish translation:terapia po zakończeniu leczenia
Explanation:
propozycja.
AHB = Anschlussheilbehandlung
rehakliniken.de . Leistungsträger . DKV... eine attraktive Alternative zur freiwilligen ... Leistungen für Anschlussheilbehandlungen (AHB). ... die DKV von einer medizinisch notwendigen Heilbehandlung im Sinne ...
www.rehakliniken.de/index.php?nodeId=5306
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kontynuacja leczenia/(+rehabilitacja)rjz
3terapia po zakończeniu leczenia
Jerzy Czopik
2not for grading
Agnieszka Hayward


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
not for grading


Explanation:
AHB = Anschlussheilbehandlung
jezeli w pierwszym rzedzie szukalas rozwiniecia tego skrotu.

HTH

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
terapia po zakończeniu leczenia


Explanation:
propozycja.
AHB = Anschlussheilbehandlung
rehakliniken.de . Leistungsträger . DKV... eine attraktive Alternative zur freiwilligen ... Leistungen für Anschlussheilbehandlungen (AHB). ... die DKV von einer medizinisch notwendigen Heilbehandlung im Sinne ...
www.rehakliniken.de/index.php?nodeId=5306


Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 48
Grading comment
Dziekuje

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kontynuacja leczenia/(+rehabilitacja)


Explanation:
w polskich warunkach s± to "Oddziały Rehabilitacyjne"
tu:"bez możliwo¶ci kontynuacji leczenia i rehabiltacji"

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 66