Riffelblech

Polish translation: blacha/płyta ryflowana, blacha lezkowa

German term or phrase:Riffelblech
Polish translation:blacha/płyta ryflowana, blacha lezkowa
Entered by: Danuta Michelsen

13:02 Nov 23, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
German term or phrase: Riffelblech
znalazlam sporo obrazkow w internecie, wiem jak to wyglada, ale nie jak sie nazywa. Dziekuje z gory za pomoc.
Danuta Michelsen
blacha/płyta ryflowana
Explanation:
Tak to sie nazywa w motoryzacji

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2006-11-23 13:07:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.metal-stop.pl/oferta_aluminium.html

Spójrz na nazwę pliku-zdjęcia po prawej.
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
Dziekuje za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4blacha/płyta ryflowana
petrolhead
4blacha łezkowa
Crannmer


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blacha łezkowa


Explanation:
blacha łezkowa

jako wylozenie powierzchni, po ktorych sie chodzi

http://www.google.de/search?hl=de&q=blacha łezkowa&btnG=Such...


Crannmer
PRO pts in category: 77

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blacha/płyta ryflowana


Explanation:
Tak to sie nazywa w motoryzacji

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2006-11-23 13:07:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.metal-stop.pl/oferta_aluminium.html

Spójrz na nazwę pliku-zdjęcia po prawej.

petrolhead
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje za pomoc!