KudoZ home » German to Polish » Metallurgy / Casting

Nennsprengfläche

Polish translation: znamionowe pole powierzchni rzutu odlewu (na płaszczyznę podziału formy)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Nennsprengfläche
Polish translation:znamionowe pole powierzchni rzutu odlewu (na płaszczyznę podziału formy)
Entered by: Crannmer

10:45 Nov 2, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting / odlewanie pod ciśnieniem cd.
German term or phrase: Nennsprengfläche
Konteskt:
Są to dane techniczne w ofercie
Formschließteil:
Nominale Schließkraft
Max. Schließkraft, strain gauge geprüft
Größe der Aufspannplattenmm
Lichte Weite zwischen den Säulen
Säulendurchmesser
Nennsprengfläche
bei spezifischem Gießdruck von
Schließhub
Formeinbauhöhe

Tu również proszę o pomoc. Dzięki z góry :-)
eklerka
(znamionowa) powierzchnia rzutu odlewu (na podział formy)
Explanation:
znamionowa powierzchnia rzutu odlewu (na powierzchnie podziału formy)

Sprengfläche = powierzchnia rzutu odlewu (odlewanego elementu i nadlewów) na powierzchnie podziału formy. Rozmiar tej powierzchni razy ciśnienie odlewania (Gießdruck) = siła rozwierająca formę (Sprengkraft).

Patrz punkt 5.3.2.:
http://www.opus.ub.uni-erlangen.de/opus/volltexte/2004/44/pd...

Siehe auch:
www.industrieschule.de/page/04_Fachbereiche/Metalltechnik/f...


--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2008-11-02 14:48:02 GMT)
--------------------------------------------------

Dokładnie rzecz biorąc

znamionowe pole powierzchni rzutu odlewu

bo tu o miarę tej powierzchni (podaną np. w cm² albo m²) chodzi. Ale i w pierwotnej wersji będzie zrozumiałe.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Bardzo pięknie dziękuję OBU PANOM za pomoc. Nie byłabym w stanie tego przetłumaczyć. Koledze Crannmerowi szczególne dzięki za podane linki. Uff...!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(znamionowa) powierzchnia rzutu odlewu (na podział formy)
Crannmer
3znamionowa powierzchnia podziału (formy)
Jerzy Czopik


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
znamionowa powierzchnia podziału (formy)


Explanation:
przypuszczam, że o to chodzi

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: bardzo dziękuję za szybką podpowiedź; nie ma tu bladego pojęcia, o co chodzi, a to niemieckie określenie wcale się nie gugluje...


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(Nenn-)Sprengfläche
(znamionowa) powierzchnia rzutu odlewu (na podział formy)


Explanation:
znamionowa powierzchnia rzutu odlewu (na powierzchnie podziału formy)

Sprengfläche = powierzchnia rzutu odlewu (odlewanego elementu i nadlewów) na powierzchnie podziału formy. Rozmiar tej powierzchni razy ciśnienie odlewania (Gießdruck) = siła rozwierająca formę (Sprengkraft).

Patrz punkt 5.3.2.:
http://www.opus.ub.uni-erlangen.de/opus/volltexte/2004/44/pd...

Siehe auch:
www.industrieschule.de/page/04_Fachbereiche/Metalltechnik/f...


--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2008-11-02 14:48:02 GMT)
--------------------------------------------------

Dokładnie rzecz biorąc

znamionowe pole powierzchni rzutu odlewu

bo tu o miarę tej powierzchni (podaną np. w cm² albo m²) chodzi. Ale i w pierwotnej wersji będzie zrozumiałe.

Crannmer
PRO pts in category: 77
Grading comment
Bardzo pięknie dziękuję OBU PANOM za pomoc. Nie byłabym w stanie tego przetłumaczyć. Koledze Crannmerowi szczególne dzięki za podane linki. Uff...!