KudoZ home » German to Polish » Other

aufgrund oben skizzierter Vergangenheit

Polish translation: Ta część miasta może ponadto - biorąc pod uwagę jej przedstawioną powyżej przeszłość - służyć jako


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:aufgrund oben skizzierter Vergangenheit
Polish translation:Ta część miasta może ponadto - biorąc pod uwagę jej przedstawioną powyżej przeszłość - służyć jako
Entered by: Andrzej Lejman

11:03 Jan 28, 2002
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: aufgrund oben skizzierter Vergangenheit
Darüber hinaus kann der Stadtteil, aufgrund oben skizzierter Vergangenheit durchaus als Beispiel dafür - gerade für unsere osteuropäischen Partner- herangezogen werden, dass der Strukturwandel keine unbezwingbare Herausforderung darstellt, wenn denn alle Beteiligten an einem Strang ziehen und in die selbe Richtung arbeiten.
xxxMala Mi
Ta część miasta może ponadto - biorąc pod uwagę jej przedstawioną powyżej przeszłość - służyć jako
Explanation:
Das ist eine von mehreren möglichen Varianten ...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ponadto dzielnica ta, na tle zarysowanego powyzej minionego okresu, sluzyc moze...marpski
4 +1Ta część miasta może ponadto - biorąc pod uwagę jej przedstawioną powyżej przeszłość - służyć jako
Andrzej Lejman


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ta część miasta może ponadto - biorąc pod uwagę jej przedstawioną powyżej przeszłość - służyć jako


Explanation:
Das ist eine von mehreren möglichen Varianten ...

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3752
Grading comment
Dziekuje bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zbigniew Balawender
2 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ponadto dzielnica ta, na tle zarysowanego powyzej minionego okresu, sluzyc moze...


Explanation:
zaleznie od kontkekstu moze byc rowniez: na tle...minionego czasu, na tle...przeszlych wydarzen

marpski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 202