KudoZ home » German to Polish » Other

line art graphics

Polish translation: grafika kreskowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:line art graphics
Polish translation:grafika kreskowa
Entered by: Jerzy Czopik

12:08 Feb 19, 2002
German to Polish translations [Non-PRO]
/ computer graphics
German term or phrase: line art graphics
kind of graphics
Andrzej Lejman
grafika kreskowa
Explanation:
niestety nie spotkalem sie do tej pory z "line art graphics", dlatego jest to tylko przypuszczenie, byc moze grafika wektorowa, chociaz ta powinna nazywac sie "vector graphics"
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje!
To chyba niezle okreslenie. Na marginesie: grafika kreskowa to tylko rodzaj obrazka w kontekscie jego wygladu - po prostu duzo linii. Nie ma nic wspolnego ze sposobem jego tworzenia. Grafika wektorowa to wlasnie sposob tworzenia rysunku (linia o dlugosci X od punktu A do punktu B), w przeciwienstwie do map bitowych (opis zbioru punktow na plaszzczyznie.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3grafika kreskowa
Jerzy Czopik
1???
Uwe Kirmse


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
grafika kreskowa


Explanation:
niestety nie spotkalem sie do tej pory z "line art graphics", dlatego jest to tylko przypuszczenie, byc moze grafika wektorowa, chociaz ta powinna nazywac sie "vector graphics"

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Dziekuje!
To chyba niezle okreslenie. Na marginesie: grafika kreskowa to tylko rodzaj obrazka w kontekscie jego wygladu - po prostu duzo linii. Nie ma nic wspolnego ze sposobem jego tworzenia. Grafika wektorowa to wlasnie sposob tworzenia rysunku (linia o dlugosci X od punktu A do punktu B), w przeciwienstwie do map bitowych (opis zbioru punktow na plaszzczyznie.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
???


Explanation:
Nie wiem, co to jest, ale jesli to jest po niemiecku, to po polsku moze tez bedzie po angielsku?
A moze sa to npo prostu takie rysunki kreskowe?

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474