KudoZ home » German to Polish » Other

KOMPLEMENTAR; KOMANDITIST

Polish translation: komplementariusz; komandytariusz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:KOMPLEMENTAR; KOMANDITIST
Polish translation:komplementariusz; komandytariusz
Entered by: Angela Nowicki

16:18 Jul 19, 2002
German to Polish translations [PRO]
German term or phrase: KOMPLEMENTAR; KOMANDITIST
Die Herren..... fungieren als Komplementäre, Georg Haub wechselt in die Stellung eines Kommanditisten der Gesellschaft.
jola
komplementariusz; komandytariusz
Explanation:
Der untenstehende Link führt Sie auf eine sehr hilfreiche Ratgeberseite von onet.pl, auf der u.a. auch alle Unternehmensformen ausführlich erklärt sind.
Selected response from:

Angela Nowicki
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5komplementariusz, komandytariuszZbigniew Balawender
4 +4komplementariusz; komandytariusz
Angela Nowicki


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
komplementariusz; komandytariusz


Explanation:
Der untenstehende Link führt Sie auf eine sehr hilfreiche Ratgeberseite von onet.pl, auf der u.a. auch alle Unternehmensformen ausführlich erklärt sind.


    Reference: http://firma.onet.pl/A,687,1059209,poradnik.html
Angela Nowicki
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zbigniew Balawender: Wreszcie jesteœmy jednoznacznie jednomyœlni :-)
3 mins

agree  Dariusz Kozłowski: czego by nie powiedzieæ, to jedynie jednego nie mo¿na: nie zgodziæ siê z podan¹ odpowiedzi¹ - jest prawid³owa ;-)
2 hrs

agree  Tomasz Niedbala: Teraz "jola" ma problem - czyj¹ odpowiedŸ wybraæ ?
20 hrs

agree  Jerzy Czopik: Sehr gute Antwort!
23 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
komplementariusz, komandytariusz


Explanation:
Proszę zwrócić uwagę na poprawną pisonię niemiecką:
Komplementär = komplementariusz
Kommanditist = komandytariusz

Pozdrawiam
ZB

Zbigniew Balawender
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 341

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angela Nowicki: Zgadzam siê z przyjemnoœci¹! :-))
8 mins

agree  Dariusz Kozłowski: Szanowni Panstwo, pozwolicie, ze i ja dolacze do potwierdzenia prawidlowosci ? ;-)))
18 hrs

agree  Tomasz Niedbala: Teraz "jola" ma problem - czyj¹ odpowiedŸ wybraæ ?
20 hrs

agree  Jerzy Czopik: Auch eine sehr gute Antwort!
23 hrs

agree  Grzegorz Cygan
2 days53 mins