KudoZ home » German to Polish » Other

hipp

Polish translation: trendy


06:06 Nov 6, 2008
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: hipp
"Hier trifft sich die hippe Jugend von Berlin zu Hip Hop und anderer aktueller Musik".
Agiks
Polish translation:trendy
Explanation:
to takie modne słowo :)

Propo

trendy-jazzy-cool
poszperaj w necie :)
Selected response from:

Fiolka
Grading comment
Wybrnęłam: "młodzież, która chce być trendy". Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3trendyFiolka
3 +1modny
Maciek Drobka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
modny


Explanation:
Forma podstawowa to raczej 'hip'.

Ew. supermodny, będący/chcący być na czasie, coś takiego.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.Kornijów
3 hrs
  -> dziękuję

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
trendy


Explanation:
to takie modne słowo :)

Propo

trendy-jazzy-cool
poszperaj w necie :)


Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 84
Grading comment
Wybrnęłam: "młodzież, która chce być trendy". Dzięki
Notes to answerer
Asker: Właśnie o tym myślałam. Tylko zastanawiam się, jak to ująć, bo jako przymiotnik przy "młodzież" czy "młodzi ludzie" brzmi nieco dziwacznie.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: "trendy młodzież" w przypadku przewodnika kierującego się do nieco starszych semestrów jak najbardziej
19 mins
  -> dziękuję

agree  Lucyna Wiatr: bardziej pasuje
3 hrs

agree  Tamod
22 hrs