KudoZ home » German to Polish » Other

Dipl. - Verwaltungswirt

Polish translation: dyplomowany ekonomista - specjalista od administracji publicznej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Dipl. - Verwaltungswirt
Polish translation:dyplomowany ekonomista - specjalista od administracji publicznej
Entered by: Grzegorz Cygan

12:41 Jan 7, 2003
German to Polish translations [PRO]
German term or phrase: Dipl. - Verwaltungswirt
Berufsbezeichnung
Alina Brockelt
dyplomowany ekonomista - specjalista od administracji publicznej
Explanation:
W Polsce nie ma takiego stopnia akademickiego. Probowalbym to tak zalatwic, stosujac oczywiscie, w zal. od sytuacji, opisy w nawiasach lub w stopkach lub podobne.

Wycinek z 1. linku:
"Urodził się w 1960 roku. Studia ukończył z wyróżnieniem w 1986 roku jako dyplomowany ekonomista. Po ukończeniu studiów na Wydziale Ekonomiki Przedsiębiorstw na Uniwersytecie Erlangen-Norymberga pracował na Uniwersytecie w Trier, gdzie zajmował się organizacją i kierowaniem ośrodkiem ds. transferu technologii i wiedzy na region Trier/Luxemburg we współpracy z Ministerstwem Gospodarki Kraju Związkowego Nadrenii Palatynatu. Był pracownikiem naukowym Katedry Informatyki Gospodarczej.


tu jeszcze link:
http://www2.gazeta.pl/zdrowie/0,27954.html
Selected response from:

Grzegorz Cygan
Grading comment
Dziekuje i pozdrawiam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1magister administracji
Zbigniew Balawender
3 +1dyplomowany ekonomista - specjalista od administracji publicznej
Grzegorz Cygan


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dyplomowany ekonomista - specjalista od administracji publicznej


Explanation:
W Polsce nie ma takiego stopnia akademickiego. Probowalbym to tak zalatwic, stosujac oczywiscie, w zal. od sytuacji, opisy w nawiasach lub w stopkach lub podobne.

Wycinek z 1. linku:
"Urodził się w 1960 roku. Studia ukończył z wyróżnieniem w 1986 roku jako dyplomowany ekonomista. Po ukończeniu studiów na Wydziale Ekonomiki Przedsiębiorstw na Uniwersytecie Erlangen-Norymberga pracował na Uniwersytecie w Trier, gdzie zajmował się organizacją i kierowaniem ośrodkiem ds. transferu technologii i wiedzy na region Trier/Luxemburg we współpracy z Ministerstwem Gospodarki Kraju Związkowego Nadrenii Palatynatu. Był pracownikiem naukowym Katedry Informatyki Gospodarczej.


tu jeszcze link:
http://www2.gazeta.pl/zdrowie/0,27954.html


    Reference: http://www.bph.pl/c_fakty_03c.html
    Reference: http://www.hutazaw.com.pl/polish/struktura.html
Grzegorz Cygan
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 454
Grading comment
Dziekuje i pozdrawiam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: jeszcze bardziej spolszczone: mgr ekonomii ze specjalnością administracyjną
1 hr

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
magister administracji


Explanation:
A może tak ?
Przecież Koleżanka jest zwolenniczką poszukiwania odpowiedników. A w mojej propozycji jest i odpowiednik, i dosłowne tłumaczenie w jednym :-)

Proszę sprawdzić w googlu. Jest sporo trafień. Przyznam, że z braku czasu nie analizowałem.

Pozdrawiam
ZB


    Reference: http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&q=%22ma...
Zbigniew Balawender
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 341

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia: dobry odpowiednik stanowiska w nomenklaturze polskiej
14 hrs