KudoZ home » German to Polish » Other

Kinderhaus

Polish translation: dzieciniec


22:22 Jan 18, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: Kinderhaus
Kinderhaus - a mo¿e "dzieciniec"?:) przedszkole? ale to coœ wiêcej ni¿ samo przedszkole...
EdytaNowa
Polish translation:dzieciniec
Explanation:
caökiem dobra ta propozycja
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dzieciniec
Jerzy Czopik
4Kinderhaus
Homma


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dzieciniec


Explanation:
caökiem dobra ta propozycja


    Reference: http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&q=dziec...
    Reference: http://www.wi-wa-wunderland.de/
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alszeg
1 hr

neutral  Anna Bittner: Zalezy od kontekstu. Dzieciniec brzmi jak na moj gust dosc archaicznie. Moze chodzic o jakis dom spotkan dla dzieci, ochronke, czy dom opieki dla dzieci...mozliwosci jest wiele
2 hrs

agree  lim0nka: po roku raczej nie doczekamy siê dalszego kontekstu, ale mo¿e doczekamy siê robota ;)
379 days

8 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kinderhaus


Explanation:
"Kinderhaus" jako odpowiednik "Frauenhaus":
Chodzi o ochrone przed gwaltem; miejsce ucieczki dla kobiet / dzieci maltretowanych przez mezow / ojcow.
Martina Homma

Homma
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 8